نمایشگاه مجازی کتاب تهران

نمایشگاه مجازی کتاب تهران 1400

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران  بهمن ماه سال 1400 با حضور بیش از 2014 ناشر از جمله انتشارات جمال برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از 3 تا 10 بهمن به مدت هشت روز به صورت مجازی از طریق سامانه مجازی نمایشگاه  ثبت نام کرده و کتاب های مورد نظر خود را خرید نمایند.

 

سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران

سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل بیشتر در روند خرید از 29 دی ماه در دسترس قرار گرفته است؛ اما برای تهیه و خرید کتاب تنها از 3 تا 10 بهمن می‌توانید از طریق آدرس سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران book.ir اقدام نمایید. 

 

خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران

خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران، یکی از فرصت‌های استثنایی برای تهیه کتاب با تخفیف ویژه است. علاقه مندان به کتاب می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را با تخفیف ویژه و یارانه ویژه خرید نمایند.

 

حضور پررنگ نشر جمال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران 1400

 انتشارات جمال امسال نیز حضور فعال و پررنگی در نمایشگاه مجازی امسال دارد. نشر جمال به عنوان ناشر برتر فعال در حوزه نشر کتاب کودک و نوجوان با ده‌ها اثر جدید به استقبال نمایشگاه مجازی امسال می‌رود. 

 

تخفیف ویژه همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران

انتشارات جمال همزمان با برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تخفیف ویژه خرید کتاب در نظر گرفته است. باتوجه به اینکه بسیاری از آثار نشرجمال در سامانه نمایشگاه ثبت نگردیده است، نشر جمال تصمیم گرفته است تا از سوم تا هشتم بهمن ماه، آثار خود را با تخفیف استثنایی 20 درصد در معرض دید عموم قرار دهد.

علاقه‌مندان می توانند از طریق سایت نشر جمال این آثار را با تخفیف ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران تهیه نمایند.

 

کد تخفیف ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران

 

jamal20

استفاده از کد تخفیف ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا 10 بهمن