اطلاع‌رسانی

نشست با مسئولان و مربیان مهدکودک جامعه الزهرا

انتشارات جمال روز شنبه، 10 آبان، میزبان گروهی از مسئولان و مربیان مهد کودک جامعه الزهرا (شکوفه‌های بهار) بود. در این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا سبحانی‌نسب؛ مدیر نشر جمال؛ حجت‌الاسلام دنیایی؛ کارشناس فرهنگی، خانم عاطفه سادات موسوی؛ کارشناس تولید محتوا از طرف نشر جمال حضور داشتند. همچنین از طرف جامعه الزهرا خانم‌ ازناوی؛ مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار، خانم موسوی؛ معاون فرهنگی جامعه‌ الزهرا و چند تن از مربیان این مهدکودک در جلسه حاضر بودند.

در ابتدای نشست، حجت‌الاسلام سبحانی‌نسب ضمن بیان گذشته‌ای از انتشارات جمال، زمینه‌های همکاری با جامعه الزهرا را برشمرد و ابراز امیدواری کرد این جلسات به همکاری پرثمر منجر بشود.

میهمانان هم ضمن برشمردن ضرورت همکاری جمال با مهدکودک جامعه‌ الزهرا به مواردی مانند تولید کتاب، تدوین طرح مطالعاتی برای مادران و تولید انیمیشن دینی برای کودکان به صورت مشترک اشاره و ابراز امیدواری کردند این جلسه‌ها تداوم داشته باشد تا به همکاری بلندمدت بینجامد. قرار شد ان‌شاء‌الله در آینده‌ای نزدیک با مشاوران شکوفه‌های بهار جلسه‌ای برگزار و از فروشگاه انتشارات جمال هم بازدید مفصل‌تری انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *