زمستان 1401 بود که انتشارات جمال با هدف رونق بخشیدن به بازار کتاب و تشویق مردم به مطالعه، تصمیم گرفت با کمک مجموعه رسانه‌ای شیرازه و شبکه پویا، پویش کتابخوانی عسل مثل یه قصه را به راه بیندازد. هزاران نفر از سراسر کشور در آن پویش شرکت کردند و طعم شیرین کتاب عسل مثل یه قصه را چشیدند و برخی هم برگزیده شدند. کتاب عسل مثل یه قصه نوشته آقای سیدمحمد مهاجرانی است و می‌توانید از اینجا تهیه‌اش کنید.

جلد کتاب عسل مثل یه قصه

           عسل مثل یه قصه

 

در آن پویش، تیزر تلویزیونی هم ساخته شد که با هنرنمایی آقای احسان مهدی دوبلور مطرح کشورمان همراه بود. تیزر تلویزیونی پویش عسل مثل یه قصه را می‌توانید در پایین ببینید. همچنین اطلاعات بیشتری از پویش عسل مثل یه قصه را می‌توانید اینجا بخوانید.

امسال هم تصمیم گرفتیم با کمک مجموعه شیرازه و شبکه پویا، دوباره پویش به راه بیندازیم و نوجوانان باهوش کشورمان را به چند قاچ کتاب دعوت کنیم. پویش امسال با پارسال فرق می‌کند. پنج کتاب با محوریت زندگی پنچ پیامبر اولوالعزم محور این پویش هستند که اگر همه‌شان را بخوانید پنج شانس برای شرکت در قرعه‌کشی نهایی خواهید داشت. نویسنده مجموعه کتاب پویش مثل ما مثل ماه آقای مسلم ناصری است. نویسنده توانای خراسانی که می‌توان راز و رمز گوشه‌های پنهان تاریخ را در قصه‌پردازی او دید. او با روایتی نو از گذشته سعی می‌کند ماجراهای فراموش‌شده را با وقایع امروز پیوند دهد و خواننده را سوار بر پل معلّقی میان دیروز و امروز با خود همراه کند. دکتر ناصری تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است که می‌توان به جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی، چندین بار نویسنده برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بارها برگزیده کتاب سال حوزه، برگزیده بیست سال ادبیات دینی، برگزیده کتاب سال داستان عاشورایی، چند بار برگزیده کتاب سال رضوی و مواردی دیگر اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با این پویش، اینجا را ببینید.